HTML

A Mi Kerületünk

Pestszentimre-Pestszentlőrinc polgárainak oldala.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.03. 03:05 amikeruletunk

Az Univerzum fürkészése – Kottek Péter kiállítása

Az Univerzumot szeretném megmutatni” – mondja E. Kottek Péter, aki a Városházi Galériában megnyílt új kiállításának anyagával valóban az érzékelhető világon túlra kalauzolja a nézőt.

„Minden érzékszervemmel érezni akartam a természetet. Serdülő koromban már színekkel kódoltam, fejeztem ki érzelmeimet és fejlesztettem memóriámat” – írja önéletrajzában E. Kottek Péter képzőművész, akinek munkáit nem csupán a kiállítótermek falain belül láthatják a kerület lakói, hiszen tervei alapján számos kültéri díszítés, homlokzat, főbejárat készült el az itteni utcákon, tereken.

 Több új képet hoztam el. Akad olyan, amely más tárlaton már látható volt, de így együtt ezek még sehol nem szerepeltek – árulta el E. Kottek Péter a Városházi Galériában november 29-én megnyílt kiállításának anyagáról.
Az új tárlatnak – amelyen jól látható, az alkotó rajongása a színek, sőt az élénk árnyalatok iránt máig megmaradt – a tematikája nem más, mint az Univerzum titkainak fürkészése. A bemutatott képeken a távoli csillagködök épp úgy megjelennek, mint a tengeralatti világ élőlényei. Ebbe a rendszerbe jól illeszkedik az a kiállítóteremben elhelyezett teleszkóp, amelyen keresztül mint egy távoli világot szemlélhetjük az egyik, mennyezet alá helyezett miniatűrt.

Információ:
A tárlat november 29-december 11-ig tekinthető meg a polgármesteri hivatal (Üllői út 400.) Városháza Galériájában.

komment

süti beállítások módosítása